jan

Herlev Diamanten er ny FCR Partner

Igen i dag kan vi byde velkommen til en ny Partner i FC Roskilde. Herlev Diamanten, der trods navnet har adresse i Roskilde, har tegnet et Plus Partner-sponsorat og vil fremover være at finde i vores stærke erhvervsnetværk, hvor de ønsker at være synlige.

Direktør i Herlev Diamanten, René Køltoft, synes projektet er interessant:

“Siden de nye ejere har taget over, har vi fulgt udviklingen i klubben, og det virker på os som om, at de nye ejere har hjerte til Roskilde og klubben - og at det ikke kun er et prestige projekt. Da vi ønsker at være mere synlige i lokalområdet, og gøre opmærksom på, at trods navnet er vi et Roskilde-firma og har været det siden 2006. Vi ser det derfor som en oplagt mulighed med et sponsorat i FC Roskilde, for at styrke vores synlighed og netværk, samt støtte et lokalt sportsprojekt og forhåbentlig få nogle gode oplevelser og noget godt fodbold.”

Direktør i FC Roskilde, René Christiansen, byder velkommen til endnu en Partner:

“Herlev Diamanten har vist stor tiltro til projektet og vores nye ejerkreds, hvilket vi sætter stor pris på. At virksomhederne får øjnene op for, det vi laver i klubben og erhvervsnetværket er utrolig positivt. Vi ser frem til at få Herlev Diamanten med på rejsen.”