feb

Malerfirmaet Niels Hansen maler fortsat lyseblåt

Endnu en gang kan vi stolt præsentere en forlængelse af en trofast Plus Partner i FC Roskilde. Gennem de sidste ti år har Malerfirmaet Niels Hansen malet lyseblåt og været en del af partnerkredsen i klubben og erhvervsnetværket - og det bliver de ved med igen i år.

Niels Hansen ser kun positive ting ved FC Roskilde og erhvervsnetværket:

“Malerfirmaet Niels Hansen ApS forlænger selvfølgelig sin sponsoraftale med FC Roskilde, vi har været med i over 10 år og det har flere årsager. Vi mener at sport samler mennesker, folk mødes på tværs af alle samfundslag, med et for øje, glæden ved sporten. Her er det fodbold, hvor FC Roskilde har skabt et godt fundament, der er lokalt forankret, både i ledelse og netværk. Erhvervsnetværket er en gave, at være med i, hvor sponsorerne trækker på hinandens kompetencer, handler på kryds og tværs og mødes til arrangementer. Det giver relationer, både arbejdsmæssigt og privat. What’s not to like?”

Christian Westergaard fra FC Roskilde er glad for troen på projektet:

“Vi er ekstremt glade for Malerfirmaet Niels Hansen og deres loyalitet i klubben og netværket. Det kræver sit, at være en del af noget i over ti år - ikke desto mindre har de været vedholdende og støttet os i med- og modgang. Vi sætter stor pris på den fortsatte støtte fra Niels og co.”